اظهار بی اطلاعی حزب الله از عامل حمله به رشدی درحالی است که رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که مطر یک تبعه لبنانی است، هرچند سی ان ان اعلام کرد که به صورت مستقل نتوانسته است صحت این موضوع را تأیید کند و مشخص نیست مطر قبلاً به لبنان رفته است یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جزئیات شهادت یکی از نیروهای خود را در جریان حمله صورت گرفته در منطقه «الکحاله» اعلام کرد.
چهارصد و چهارمین شماره هفته‌نامه خط‌حزب‌الله، با عنوان «صدها هزار جوان، پیشران حرکت انقلاب» منتشر شد.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
آمادگی رزمندگان حزب الله لبنان برای حمله زمینی به مواضع رژیم صهیونیستی و تمایل کاخ سفید برای بازنگری در روابط خود با این رژیم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان، قدرت خود را به رخ تل آویو می‌کشد.
چهارصدمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «پیام غدیر؛ اهمیت حکومت اسلامی» منتشر شد.
شماره سیصد و نود و هشتم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «کرانه باختری نقطه به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی» منتشر شد.
حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.
حزب الله لبنان در پیامی به عملیات غرورآفرین مقاومان فلسطینی ضد اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کرد: این عملیات صهیونیست‌ها را غافلگیر و سیلی دردناکی به آنان زد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد جنین و شوک نظامیان صهیونیست از این توانمندی محور اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
یکی از افسران صهیونیست درباره تقویت توانمندی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت درصورت آغاز جنگی جدید روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک از سوی حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب می‌شود.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
شماره سیصد و نود و سوم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «فروپاشی توهم ایران‌ستیزان» منتشر شد.
شماره سیصد و هشتادم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «نهضت رهایی و نجات انسان ها» منتشر شد.
دبیرکل جنبش حزب‌الله درباره انتخابات رژیم صهیونیستی گفت: تمام دولت‌ها و کابینه‌های اسرائیلی، تروریستی و فسادآمیز بودند. این کابینه‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و همه افراط‌گرا هستند. آن ها دشمنانی احمق هستند و ما خدا را شکر می‌کنیم که دشمن ما احمق است؛ این موضوع به نابودی هر چه زودترش کمک خواهد کرد.
حزب الله لبنان به پیروزی بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
حبیب‌الله نجفی، برادر شهید محیط‌بان «برومند نجفی‌» گفت: برادر من ۱۰ سال از جان و مال خود برای تعصبی که نسبت به طبیعت داشت، مایه گذاشت و هر کاری برای حفظ آن منطقه کرد؛ برادر من از اتفاقی که برای مقتول افتاد به شدت متأثر بود و داغ سنگینی بر دل او مانده بود. برومند به جان پدرمان قسم می‌خورد که هیچ عمدی در این اتفاق نبوده و فقط برحسب وظیفه عمل کرده است.
شماره‌ی سیصد و پنجاه و چهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بازدارندگی، زیر سایه ایمان و مجاهدت» منتشر شد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره حادثه بندر بیروت گفت: باید طرف‌های سیاسی و رسانه‌هایی را سرزنش کرد که با سرقت این مصیبت، از همان نخستین ساعت‌ها برای استفاده سیاسی از آن تلاش کردند. با اینکه ما توضیح دادیم و روشن کردیم که هیچ ارتباطی به آن کشتی و نیترات‌ها نداشتیم، همچنان تبلیغات علیه حزب الله ادامه دارد.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ